Varför?

Tja, varför skapade just jag en blogg? Jo för jag vill skriva om mina känslor eller när jag bara vill skriva av mig lite. Jag är 15 år, har en stor familj. Men ibland hinner man inte tänka, eller att föräldrarna inte hinner att kolla på en och se hur en utav barnen mår. Men oftast är det bara skönt att ingen märker av hur man mår. Speciellt när man mår rätt dåligt.

Själv tycker jag att det är bra när kompisar frågar hur man mår och om man inte vill prata om det just då så låter dom en vara och försöker prata om något som man kan försöka glömma bort det som man inte mår så bra av. Men ibland så pressar vissa kompisar en när man inte vill prata om det.

Jag tror jag kommer att klara av att skriva bra här nu. Eftersom jag har en annan blogg. Men skriver inte om den bloggen här.

Så nu ska ni lära känna mig på detta underliga känslosamma sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0